Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.01.2015 18:23 - Кой и защо променя учебниците ни(част 2-ра)
Автор: qrilo Категория: Политика   
Прочетен: 742 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image

Да-а-а...промяната на съдържанието в учебниците започва след стъпванията на религиозния икуменизъм и политическия мултикутурализъм на наша земя чрез действията на Вартоломей,йезуит присвоил си титлата Вселенски патриарх чиято основна цел е Гърция да вземе водачеството на православието и да покори под крилото си славянските народи кои се оказват най-голямата пречка в икуменическите планове.Вартоломей,предварително подготвения на запад йезуит покорява Гърция,а Гърция покорява православието и го поднася на тепсия на покорения след Втората световна война от англо-американската протестанска църква Рим! Но къде точно е спънката в техните планове?Намира се в парадокса на времето!!! Защо?Защото това,което се опитват да направят йезуитите в опита си за изграждане на Нов световен ред е онова същото против кое са се борили нашите възрожденци!!! Тези кои поне малко са разгръщали страниците на Възрожденската ни литература знаят за какво говоря...а за тези кои не знаят ще цитирам няколко изречения на големия наш патриот Петко Славейков:

,,Препоръчвате ни владичеството на папата за да на доведете по-скоро до протестантството ли?Или за да на подведете в по-безизлазния деспотизъм на Римпаповата задушлива власт!Уния?Присъединение на Римската черкова?Че досега не бяхме ли унияти?Не бяхме ли присъединени на гръцката черкова,какво добро за вярата,че и за народа?!"

,,Ний изповядваме,че гръцката велика нарицаема църква е съхранила догматическите начала на християнското вероизповедание,но не е съхранила чисти и неизменни апостолските иложения за управление черквата Христова.Затуй колкото сме далече от вашата католическа черкова поради това дето тя е изменила догматическите начала на християнското вероизповедание,толкоз оставаме далеч и от гръцката,затова,че тя е изменила правилата на апостолите"

,,...за да направите в България нов полог за йезуитите на които ветите полози тъй неучтиво опустошиха просвещението на Запад.Туй е то сичкото,дет ви движи и кара,но с каква християнска добродетел! С какво евангелско средство са старайте Ви да приведете нови поклонници на Папата! С какво братолюбиво чувство! С клевети! Навети! И ковлади!"

Да-а-а...оказва се два века по-късно световната политика има същите стремления каквито е имала и тогава.Икуменизъм,папа,патриaрх...униaтство,папа,патриaрх...братолюбство и обединение.Но как икуменизмът да стъпи здраво на българска почва,когато подобни слова звучат из българските училища?Как да прогресира световната политика у нас при положение,че нашата история е обърната срещу тази политика?Как,когато думите на нашите възрожденци звучат актуално дори и векове по-късно?Изведнъж се оказва,че българските учебници за неудобни...неудобни за религиозния икуменизъм,неудобни за политическия мултикултурализъм,неудобни за йезуитите и фанариотите,неудобни за европейската дипломация,неудобни за българските политици,неудобни за юдейската фарисейщина,неудобни за Новия световен ред!!!Затова съдържанието на учебниците трябва да се промени,затова и се действа в тази насока.Българския патриотизъм е опасен за световните империaлисти,а е опасен,защото се е възправял,побеждавал и надживявал всяка една империя...а патриотизмът се ражда от историята и литературата!В науки като математиката две по две си е четири както и да го завъртиш...но,ако искаш да убиеш патриотизмът на даден народ,то трябва изпървом да задушиш неговата книжнина!!! Имат ли такава цел икуменистите...ние намираме отговора в думите именно на Вартоломей,когато на Конференцията по въпросите на религията, мира и олимпийските идеи, проведена в Атина през 2004 година, той каза,че отхвърля всякакви форми на ,,национализъм".Намираме я и в думите на кардинал Кох при посещение в католическия университет в Лвов,когато отправи предизвикателство към целия Източен православен свят ,,смело да изследва своя основен еклезиологичен проблем – автокефалията на националните Църкви и тяхната склонност към национализъм".

И така...както казахме ние няма да заобикаляме проблемите и ще посочим с пръст виновниците за състоянието на българските училища и ще назовем имената на тези кои подменят съдържанието нa учебниците за политическите си цели.Показваме набързо в няколко реда основния мотив за тези действия-икуменизма...и продължаваме нататък с неговите пионки у нас и техните игри.Как стъпа икуменизма у нас...това казахме в първа част...през 2001г. със завръщането на т.нар. ни цар ,с едно силно вътрешно лоби в лицето на Атлантическия клуб и Соломон Паси,с фенерските игри на Вартоломей,с разкол в църквата,с продажни полици и т.н.Сега нека разгледаме как се случиха някои събития по-отблизо...

imageimage

През май 2000 г.,една година преди официaлното стъпване на икуменизма в България, манастирът “Влатадон” в Солун, който принадлежи на Вселенската патриаршия, става домакин на колоквиум “Развитие на интеррелигиозния диалог и сътрудничество с оглед постигането на мир, справедливост и солидарност между хората на Балканите” – инициатива на Вселенския патриарх(титла,която българския народ не трябва да признава!!!). През следващата 2001г., на 9 и 10 септември, инициативата получава своето развитие в една втора част, свързана с образованието(!!!)...става въпрос за срещата в София за коя споменахме в първата част...срещата между икуменистките представители на православието,католицизма,юдаизма и исляма къде се взима решение за религиозен диaлог и промяна в образованието(!!!).Няма изминали и два-три месеца и веднага се създава у нас Център за Образователни Инициативи(ЦОИ)-неправителствено сдружение с нестопанска цел, чиято задача е ,,усъвършенстване и внедряване на иновативни образователни инициативи и улесняване на образователната реформа чрез сътрудничество между институциите на регионално и европейско ниво".ЦОИ е създаден като програма на Фондация “Балкански колежи” през октомври 2000 г. и регистриран като независим съюз.Основните цели на Центъра са:... ,,европейската интеграция и инициативи"...,,Подпомагане развитието на образователните институции на малцинствата"...,,Разработване и прилагане на различни инициативи за улесняване на преструктурирането и модернизацията на учебните програми, материали, методология, управление на училищата" и т.н. и т.н. и т.н. А не се ли сещате кой е програмен директор на ЦОИ? Ами това е нашумелия напоследък около простотията,,Българската история - митове и употреби" Емил Джасим, човека,който наскоро бе казал,че ,,Левски е лайно"!!! Интересно съвпадение между тази личност и написаното в статията и изобщо всички споменати личности,нали?Случайно?Надали.Спомената фондация Балкански колежи води своето начало от юни 1997г. като ХУМАНИТАРНА гимназия за балкански езици и култури.Изучават се история на религиите,балканознание, история на културата, история на балканските литератури, екология, сексология(?!?).През май 2006г. фондация "Балкански колежи" сравни учебниците по история на шест балкански страни.Българските учебници спечелиха по ,,толерантност".Оказа се, че в нашите учебници няма обидни изрази за чужди държави и че в тях фактите от историята са представени обективно и напрактика работата на икуменистите е добре свършена...“турско робство” бе замененo с “османско владичество”(a от скоро се оказа,че само присъствие било),критикува сe свързването на учебния материал с т. нар. “свещена територия” - Мизия, Тракия и Македония. Идеалът на Санстефанска България се сочи като възможен източник на конфликти и т.н.От години и ЮНЕСКО налага идеята за смесени комисии, които да анализират учебното съдържание по история.Така се прави в много страни от ЕС.В най-новите издания на нашите учебници представянето на кървавите събития ще бъде сведено до минимум. ... за да не израстват децата с ,,мисъл за насилие".Само къде в съседните нам страни се прави обратното,за пример македонизма и турския неоосманизъм или пък учебниците по история в Румъния къде се учи,че Асен и Петър били славни карпатски войводи,но българите ги били присвоили.Интересна е връзката и между фондация "Балкански колежи" и Факултет по славянски филологии към СУ Св. Климент Охридски,защото именно под негова егида се намира фондацията...с което можем да се запитаме попадна ли факултета във владенията на йезуитите? Интересно,защото на 29.11.2013г. се проведе Международна конференция „Св.Св. Кирил и Методий: Византия и славянският свят” с участието на Вартоломей и министъра на Македония и Тракия(?!?) г-н Т. Караоглу(припомнете си еврорегион Тракия и го сравнете с историческия факт кой иска Източна Румелия след Освобождението).
image

На тази конференция Доц. Велинова сподели идеята за създаване на изложбата – да открои ролята на българската средновековна държава за съхраняването и разпространението на славянската писменост и книжовна култура в края на ΙΧ в.(дотук добре),но и да отправи предизвикателство към съвременното общество да се върне към духовността и морала на ,,толерантността към мултикултурното разнообразие" от времето на апостолската мисия на светите братя и техните ученици?!? Аз не виждам по-голям парадокс и няма нищо по-абсурдно от това тези кои векове наред са подтискали славянската писменост днес да ни учат на славянска филология,така както тези кои са предали Христос днес да ни учат на християнство.Но да продължим нататък...
Процесите кои извършва Цариградската патриаршия, за да стигне тя до положение на прогресивен и активен пропагандатор на идеите на модернизма, ревизионизма и икуменизма не е нищо ново за нея...това е нейната т. нар. Мегали идея...фанариотско-националистически идеал на елинизма с привързаността към вселенските традиции на Византия и непрестанните и опити да възседне Православната Църква и да покровителства източните християни. Обзети от желанието да създадат Византия във вид на Нов гръцки Рим, който да стане център на гръцката цивилизация, а после тази цивилизация на свой ред да се разпространи по целия свят...като приложението го намират в икуменизма.Но тук на пътя застава така омразната им българска история,защото нашия Симеон ги отхвърли и назначи наш български патриaрх,нашия народ бе причина за великата схизма,нашите възрожденци изпъдиха фанариотите и нашия Раковски бе написал за тях,че ,,тии не са знаили начало си, тоест на кое място и в кой предел земнаго кръга са се появили най-напред на свят и как са дошли в Европа".Естествено за да бъде успе6на икуменическата политика тези исторически истини трябва да отпаднат от учебниците и както виждаме се работи върху това.

През последните 10-15 години българското образование прави различни опити за реформиране и модернизиране.Модернизацията на българското образование е свързана преди всичко със сериозна/тотална промяна на философията на образованието и с конструирането на нова образователна политика.Най-сериозният проблем, който възниква в практиката на началното училище, е свързан с оценяването на учебници и учебни помагала. Той е провокиран от една страна от несъвършенствата в нормативната уредба, регламентираща процедурите по създаване, оценяване и разпространение. От другата страна e липсата на възможности учителите да направят обективен и оптимален избор.През последните три години Министерството на образованието и науката издаде няколко наредби, свързани с учебниците и учебните помагала... При прегледа на тези нормативни актове прави впечатление, че издадените наредби се отменят и променят доста често.
Пример за икуменическото лицемерие e декларацията, приета от участниците в VІ Диалог в Букурещ, която призовава в програмата на Съвета на Европа за образование в демократично гражданство, основано на правата и отговорностите на гражданите, да се включат и църквите.В резултат на това образованието е в плен на търговци и в прекия и преносния смисъл на думата. Училището винаги е струвало пари, но не парите са стояли пред духовните ценности и човешките добродетели...В Наредба № 3 от 15 март 2002г. не се уточнява броят на оценителите, но се посочва, че те “се избират от едно или повече длъжностни лица, определени от Министъра на образованието и науката” според член 16 ал. 1 “... от база данни на МОН според член 16 ал. 2. Направен е опит за гарантиране на тяхната анонимност според ал. 4 на същия член...България е една от първите страни, подписали Меморандума за разбирателство във връзка с Инициативата за реформа в образованието през 2003 г.През 2005 г. българската страна пое провеждането на експертен работен семинар “Участие в програмите на Общността в областта на образованието и подготовката – важно средство за европейска интеграция” за специалисти от Югоизточна Европа, 30.09 – 01.10. 2005, София; Провеждане на Министерска среща на министрите на образованието, декември 2004, София, на която България лансира инициативата “2005 – Година на демократично гражданство чрез образование”; в областта на науката, през 2005 г. България е поканена да участва в работна група за мониторинг на сътрудничеството със Западните Балкани в рамките на Австрийското председателство на ЕС; България инициира провеждането на регионално състезание за млади таланти за разработване и представяне на научни проекти, като пилотният конкурс се проведе през юли 2005 г. в София....ръководителя на Делегацията на ЕК в България Димитрис Куркулас,почетен гост и говорител г-н Симеон Сакскобургготски...

следва...





Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: qrilo
Категория: Новини
Прочетен: 38920
Постинги: 26
Коментари: 0
Гласове: 17
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930